tisdag 29 juli 2008

SOMMAR LOV...

Sommar och solsken fiska och bada det är något vi gör varje dag.
Ursäkta att jag tog mig en lite paus i solskenet,vi har latat oss och
bara njutigt av ledigheten.Barnen har badat hela dagarna och
själv har jag solat.Här kommer lite sjöbod bilder från våran stuga.
Det är inte våran egen utan några andra som jag älskar.

Vi har också fått några nya husdjur i sommar, det började med
grodyngel som pojkarna fångade och sedan hittade jag och
Tilda Ikeas nya grodor till henne.Visst är dom underbara,den ena
är en snutte och den andra ett gossedjur.Vi håller på att plocka ihop
i stugan efter en månads semester det är alltid lika tråkigt.Men nu
bär det hemmåt.Jag lovar att uppdatera er oftare nu när batterierna
är fulladdade med inspiration.Snart får ni några smakprover på mina
tradera fynd i sommar.

Ha en bra vecka.

Kramis Tess

4 kommentarer:

Vit Spets sa...

Hallå där! Semestertider är snart ett minne blott! Jag längtar verkligen tills jag få se dina tradera fynd, tyger & pyssel - vad kan skapas av det??? *fniss* Såg du att jag vann min första utlottning på Penny House - spännande... Idag skall jag åka till Kalix med Anettes portmonäväska, självklart blir det lite shopping oxå...
Kramis
//Siv

Galleri Hönshuset sa...

Hej Tess. Nu är jag måttligt avundsjuk. Menar du att ni har det så underbart att ni har stuga vid Höga kusten? :) Alltid när vi åker förbi där, vartannat år-, så njuter både jag o mannen och drömmer om o få bo vid vattnet. Och det är ju så himla underbar natur där uppe. wow..... ja, fulladdade batterier har man ju, o ännu mer shopping sugen ;) Min tvillingsyrra o lillesyrra kommer till oss i dag, så vi ska iväg o fynda lite, mannen tycker väl att jag har redan handlat klart men det tycker ju inte jag. Tänk att det alltid är så. ha det gott. På återseende. Kram Pirre

johanna sa...

Heej vad mysigt det ser ut!!! Sommaren går såå fort=( Fast det är ett tag kvar så man får njuta ett litet tag till...
kraaaaam

Hellen sa...

Hej Vännen!
Det låter som om ni haft det helt underbart. så bra att ladda batterierna inför hösten.

visst är de där grodorna mysiga. Jag stod och höll i en när jag kikade in på Ikea förra veckan men mina barn är inte intresserade av gosedjur längre så jag fick hålla mig. Köpte en fin gosekudde åt mig själv istället :)Med monogram på.

Hoppas ni får fortsatt mysigt i värmen!!
Kramis Helen