tisdag 19 augusti 2008

Vintage bilder

Idag sprang jag till postlådan,hade väntat ett tag på ett av breven och äntligen kom det.Har köpt lite bilder till mina pyssel och väskor.Det vänstra kuveret kommer från underbara Ingelainspiration i vitt.Enbart bilden på kuveret gjorde mig knäsvag.Det andra kuveret hade jag fyndat på tradera för noll och ingenting,det innehöll gammla sidor från bibeln.Det kan nog också komma till användning.
Här får ni ett smakprov på bilderna,kolla bara in den fina inslagningen med bandet och det lilla korset.Tänk att så små saker kan göra en lycklig.

Här hemma regnar det för fullt och barnen har börjat skolan idag.Byggandet står lite stilla för vi väntar på en elektriker innan vi kan fortsätta.Men julen är inte här ännu.Jag själv laddar för en lite tripp till stockholm nästa vecka,jag ska nämligen till Formexmässan.Har besökt denna underbara mässa förrut och vet att man ska vara utvilad så man orkar.Förmodligen kommer jag vara full med inspiration efteråt.

Ha en fortsatt mysig vecka.

Kramis Tess




5 kommentarer:

Vit Spets sa...

Åååå så vackra bilder jag blir oxå alldeles knäsvag *hiihi* lyllos dig som skall till Formexmässan - håll utkik om du ser min portmonäväska...Anette skall oxå dit. Måndag den 25 är det som gäller för våra barn så än är det några dagar sommarlov kvar!
Kramis
//Siv

Vit Spets sa...

Hiihi! tänk vi var inne hos varandra samtidigt - fast din klocka visar lite tokigt *fniss*
Kramis igen!
//Siv

Galleri Hönshuset sa...

Vilka underbara kort. Kul med mässa, längtar till det är dags för mig o få gå på en massa mässor ;) Ha det gott vännen. Kram Pirre

Glitter och Marsipan sa...

Ljuvliga bilder.Ska bli spännande att se var du ska göra.
Å,det låter roligt med Formexmässa,ha det så kul.
kram Anette

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilka fina saker...
Jag kikade på dina inlägg som du gjort tidigare och fick se en sååå underbart fin kopp med monogram , som du ropat in på tradera..är den gammal ? eller tror du att såna finns att köpa ännu i butik eller ?
Jag skulle vilja ha såna...himmel vad fin !
Jaa du..nog lutar det väl åt att jag målar även ytterdörren , men det får bli nästa år...puuhh..
Kram Anette