fredag 2 januari 2009

Ett nytt år...

Nu har ännu ett nytt år startat, med nya ideer och inspiration. Längtar redan till Påsk, och lite pyssel. Men tittut här har det flyttat in någon ny i familjen.
Årets först födda blev en kanin flicka som frös och behövde nya kläder, det blev en linne klänning med vita spetsar matchande med mammma.

Även mamma Kanin fick ett nytt halsband så här på det nya året. Hoppas dom ska trivas tillsammans i sitt fönster. HI, HI.


Hoppas ni fått en fin start på det nya året.

Kramis Tess

12 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vilka sötisar! Jag fick lite tyg över från tomten jag sydde, tänkte eventuellt försöka mig på att göra en liten kanin av det.

Hoppas du får en fin kväll
Kram/Veronica

Britt sa...

Va duktig du är! säljer du sådana fina kaniner?

Britt

Mjuka sa...

Så söta kaninkläder!
kraaam

Vit Spets sa...

Halloj där, jo vi står stadigt men huga va det blåste...

Maileg kaninerna är för söta, jag letar en medium pojk kanin - till en billig penning, vi får väl se när detta tillfälle kommer...

Ha en trevlig kväll
Kramis
//Siv

Hjärtat Mitt sa...

Vilken liten sötnos!
Och finklädda är de båda två :)

Kram Mari i Marieholm

♥ Fyra årstider sa...

En kanin står på min önskelista..min man skulle få dåndimpen om jag köpte ett gosedjur i hans ögon..men gud vad de är söta..

Sjöbod lät mysigt..jag skulle vara glad för ett litet ställe..bara man hade någonstans att åka gärna nära vatten.
Kram Lotta

alegni sa...

min man köpte en kanin till mig igår!! han skämmer bort mig...
god fortsättning på det nya året!
kram
ingela

annashusidingtuna sa...

Ett försenat gott nytt år önskar jag dig och de dina!!!
Kram Anna

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Gulliga tjejer, klänningen var underbar...

hoppas ni har fått en bra start på det nya året.

ha det gott. Kram Pirre

Allis sa...

Jätte fina små harar i sina fina klänningar!!
God fortsättning på 2009!!
Kram

Millas hem sa...

Ja, vad söta de är med sina rara kläder!
Kram Camilla

Inspiration i vitt sa...

Du är att riktigt pysslig du och vad duktig du är sen då. Så gulliga kaninerna är och kläderna är ju så fina, mycket finare än vad många människor har hahaha.
Kram på dig Tess
/Ingela.