torsdag 19 februari 2009

Trädgårdstorsdag...

Har inspirerats av andra att visa trädgården på torsdagar, lite sommar bilder kan man ju aldrig få för många av. Blommorna på min mjölkpall i full blomm.Även här bor det en hus tomte.
I våran trädgård är det barnen som fått drömmar. En trädkoja som våran underbara morfar byggt, det skulle bli en vanlig trädkoja som sluta i en lekstuga. Även sjörövarskeppet har morfar byggt, en riktig pojk drömm. Han har själv tre tjejer och mina första är tre pojkar så han har verkligen skämmt bort dom.När skeppet byggdes trodde förbi passerande att den skulle sjösättas och vi spelade bara med.
Ursäkta att jag har lite bloggtorka just nu, är för mycket alltmänt som jag inte riktigt hinner med hoppas dygnet får mera timmar.
Kram Tess

7 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Hej Tess, i din trädgård vill nog alla vara barn och få leka allt möjligt roligt.
Kan tänka mig att du har hela kvarterets ungar där hos dig.
Ja du Tess inte är det lätt att hinna med allt man vill, men du! jag tycker allt ett det är tur att dygnet inte har fler timmar för då vete katten hur slut både kropp och själ skulle vara. Hoppas att du hinner vila lite i mellanåt.
Kram på dig/Ingela.

alegni sa...

åh, vilket paradis för era barn!
vilken duktig morfar de har!
kram
ingela

Britt sa...

Vilken härlig lekpark ni har i er trädgård, måste bli fler än era egna barn som vill vara där? :-)

Kram britt

annashusidingtuna sa...

Vilken lekbåt dina barn har!
Har missat många av dina fina inlägg, känner igen mig om det där att tiden och orken inte alltid riktigt finns där.
Skolbänken är helt underbar, en sådan skulle ju passa min lillkicka superbra, men de är inte helt lätta att få tag på, så jag förstår att du är glad över att er är sparad, häftigt att din man har haft den.
Kram Anna

Nettan sa...

Men himmel, vilken under lekplats ni har i eran trädgård !
Både trädkoja & skepp....alla ungars dröm ;0)

Ha en Trevlig Helg..
Kram Nettan

Tanjis sa...

Men gud,va underbart!
Det borde vara förbjudet att göra så där fint i trädgården! :)
Vilket superjobb av morfar!
Jag tänkte själv bygga en liten sandlåda som såg ut som en båt men den var ju inte alls så där stor.
Hoppas att barnen njuter av de fina sakerna!

Kram

Ann-kristin S sa...

Å så inponerandes bygg verk, det hade uppskattasa här i huset.
Har en liten kille här som bara älskar sjöröveri