måndag 18 januari 2010

Knoppbräda...

En ny vecka och nya utmaningar både i jobb och hem. Min kära man har äntligen skruvat upp min nya knoppbräda i sovrummet,så snart blir det lite ordning och reda här hemma på alla mina små saker.
Min tanke är att här kan jag hänga upp min underbara klocka från Vintage by fe ( finns hos www.tildasmamma.se) och några sjalar. Undra hur många sjalar man har egentligen, vet inte om jag ens vågar räkna alla som ligger runt i huset.Kanske blir det en till knoppbräda så alla rymms, måste bara hitta det perfekta stället att sätta upp den på.
Tiden bara rinner iväg, har jobbat på stan i dag på mitt andra jobb och nu är det lite data jobb när man kommer hem även om det brukar sluta med att datorn stängs av vid midnatt.Lite bus kommer att hända i veckan, min ena stora syster fyller nämligen jämnt och hon kommer att rövas bort, i kväll har hon fått ett mail med instruktioner. Åh så roligt sånt här är, det mest otroliga är att jag kunnat vara tyst. Jag brukar aldrig kunna hålla mig utan det liksom bubblar ur munnen på mig, och nu har jag varit tyst i över en månad men snart händer det.
Dom senaste kvällarna eller nätterna kanske jag ska säga har jag hunnit med att beställa från 4 leverantörer. Jippy. Tyvärr är det oftast lång leverans eller så är hälften restat. Men det känns som om jag lyckats med en bra vår och sommar kollektion.
Ha en underbar start på veckan, tyvärr hinner jag inte lämna kommentarer men jag håller koll på er.
Kraaam Theres

8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint det blev med din knoppbräda.Där kan du hänga allt möjligt fint.Ha en skön tisdag varmkram Rita ♥

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fint med brädan..och dina fina saker på den...
Du..har du fått mitt mejl om boken ??? Hör av dig ..
Kraaam vännens

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack! det var en bra idé och hänga klockan och sjalar på brädan. Jag har en massa pynt, nu ska jag också hänga en klocka och min sjal istället. Har bara en fin sjal tyvärr. Det blir kul med överraskningen till din syster, såna hyss är roliga.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej !

underbara bilder, liknande ur har jag oxå...fast min ligger i en låda tillsvidare...

Härligt att fått ihop en mysig kollektion...väntar med spänning.

Kram Nilla

Photo by Maria sa...

Din knoppbräda med sina hyresgärster är så fin..

Kul att hitta på lite bus med din syster och bra jobbat av dig att kunna varit tyst :-)

Ha en bra dag..

Kram Mia

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fint det blev med knoppbrädan!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen! Kul att du fått beställt varor, ser fram emot att se vad som kommer in. Jättefina knoppbrädor han gör din man, och fina saker du har. Galgen har jag också spanat in! Ha en mysig vecka. Kram, kram

Vevve sa...

Trevlig resa!
Inte alls avundsjuk...;)