onsdag 3 mars 2010

Vår???

Ååååh jag har fått i en stor urtavla....min ena svägerska hade lyckats hitta flera och hade en över till mig hur lycklig kan man bli.Hon vet vad jag gillar, tack så mycket.När ska våren komma hit till sverige och norrland,det har snöat och stormat den senaste veckan så jag blir tokigt snart.På taken är det 1,5 meter snö på vissa ställen så det är bara upp och skotta.Jag vill ha vår.

Åter igen har vi sjukstuga här hemma, jag och lilla har legat i 40gradig feber hela helgen och början av veckan. Det slutade i halsfluss...
Måste stå på benen idag med städning och förberedelser inför 3års kalaset i morgon, hoppas pencillinet börjar värka.
Kraaam Theres

5 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken snäll svägerska och vilka underbara bilder!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Photo by Maria sa...

Våriga bilder hade du fått in iaf även om våren inte kommit till er.. Här är det några plusgrader och solen strålar från en klarblå himmel.. Försöekr skicka lite till dig ;-)

Krya nu på dig ordentligt..

Kram Mia

mitt skärgårdsliv sa...

Nu får det sluta snöa, man blir ju snart insnöad med denna fart. Fina våriga bilder :) Hoppas du kryar på dig snabbt!

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin urtavla, så snällt att ge den till dig !!
Krya på dig nu vännen
Kraaam Anette

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin urtavla vad gulligt att ge den till dej.Ha en skön kväll varmkram Rita ♥