onsdag 2 mars 2011

Gårdsbutiken öppen i kväll

(Trådägg www.tildasmamma.se )
För alla er som bor i närheten så öppnar jag Gårdsbutiken igen efter ett litet uppehåll. Välkommen in för vårinspiration,känns verkligen som det är välbehövligt efter denna vinter som känts så lång. För alla er andra så är det bara att kika in på www.tildasmamma.se

Här i familjen är det fullt upp som vanligt med alla barnens aktiviteter, som innebär körningar åt alla håll. Nästa vecka har vi sportlov och hoppas på underbart väder. Tyvärr har mamman i familjen en rygg och höfter som pajat totalt men det är en annan historia.
Ha en bra dag.
Kram Theres

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhhh, tänk o jag hade bott närmare så hade jag kommit till din gulliga butik !! Såå fin bild du visar oss !!
Ajj..ajj..har du ont i ryggen..inte bra, hoppas att det blir bättre snabbt..
Kraaam Anette

Marie sa...

Hoppas du hade många besökare i butiken igår!!!!

Usch vad jobbigt att ha ont, jag har också problem med min ena höft till och från. Hoppas du snart känner dig bättre!

Trevlig helg!
Kram Marie