måndag 29 juli 2013

Stug tiden är över för denna sommar...

Min härliga morgon utsikt dom senaste tre veckorna... här sitter jag i lugnet på bryggan och dricker mitt morgon te när små trollen sover som bäst.

Tänk hur mycket man hinner på några veckor,tur jag inte lägger ut alla 2000bilderna från i sommar då skulle det bli en hel bok...
Lillan spanar in morfar när han kommit iland med morgon näten och börjat rensa nattens fångst.




Många båtturer har det blivit med våran nya båt i sommar, vågar inte dela med mig hur många timmar vi kört under dessa veckor.


Strandlivet när det är som bäst, barnen fångar dom årliga grodynglen och mamma fixar fikat och läser tidningar...

Sommarens skor crocs som jag bor i ute på ön, gör inget att dom hamnar i vattnet och för min del super sköna och ganska snygga.(finns många fina modeller till tjejer)


Vad är en sommar utan festival, här väntade vi på favoriten Amy diamond som blev en super idol.

Lilla syster har även lärt sig ro i sommar, något som jag tycker barnen ska kunna när man är vid vatten.

Många fina hus får man se när man är vid kusten och dom alla öar som finns. Älskar det här huset är så mysigt placerat mitt ute på en klippa.


Största grejen för pojkarna var pappans gamla kneeboard som verkligen blivit använd.

Saknar redan havet,båten,lugnet,strandlivet som finns utanför dörren när man vaknar och att bara vara.Men nu är vi åter hemma igen och sporter för barnen har redan dragit igång så det är full rulle.


Säger hej då till ön för denna gång och hoppas hinna ner några gånger i höst.
Kram på er/Theres
ps snart blir det lite mer inredning här på bloggen.

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Härliga dagar verkar ni ha haft.. Härligt somriga bilder..

Kram Mia