tisdag 17 september 2013

Familjehelg...

En helg på bästa platsen... undrar hur många gånger jag vaknat och tittat ut över denna bild och fotograferat just på samma plats i olika väder och årstider...

Flydde vardagen och styrde bilen söder ut. Med sorg i hjärtat var det dax att plocka upp våran älskade båt som vi verkligen har använt flitigt i sommar. Längtar redan till nästa år.För mig är havet en frihet som inte går att beskriva för någon som inte känt på samma sätt. Här kan jag andas och bara ladda alla batterier som finns.

Promenerat i skogen och plockat bär och små granar jag sparar till kommande årstid.

Sommar skorna kändes helt rätt i helgen, var rena rama britt sommaren. Barnen badade till och med.

Nu är frysen full i bär till vinterns smoothies. 

Årliga letandet efter kapten kroks skatt är ett måste för barnen. Nu är det lillans tur att få hitta skatten och dela ut till dom större barnen som gjort detta sedan dom var små.



Känner igen mig så i lillan, hon kan stå och andas in den friska luften och bara filosofera för sig själv.


Hej då ön för den här gången men vi är snart tillbaka.
Kram Theres

Inga kommentarer: