måndag 23 juni 2014

Mer från min sommar ö...

Bjuder på lite fler bilder från helgen, tur jag hade en ny regnrock och favorit stövlarna i stugan för helgen avslutades med öppen himmel precis när vi skulle över med båten till bilen. Har aldrig gillat att klä på mig massa regnkläder, utan redan som barn köpte mamma min första gula regnrock som täckte halva benen.
Älskar vägarna/stigarna på ön, som kändes väldigt långa när jag var liten och nu som vuxen har jag insett att det inte alls tar så lång tid att ta sig mellan olika sidor av ön. Njuter av luften,måsarna och utsikten när jag trallandes går vägarna fram.


Lite mysfika blev det på lördan när övriga familjen var på olika håll(fiske,fotboll och sommarvänner stod på tur) och att vara alldelens själv och bara njuta av tystnaden och lägga sig på sängen med en bra bok är nog det bästa jag vet.

Kram Theres










Inga kommentarer: