lördag 2 augusti 2014

Så nöjd...

Underbara lördag, veckan har sprungit fram. Barnens aktiviteter har dragit igång och kalendern full igen. Ute känns det som hösten har kommit lite granna, svalare på kvällarna, fuktigare och framför allt mörkare.

Hur nöjd kan man vara för en liten järnsäng…skulle kunna ha en hel familj med små sängar, kan inte se mig mätt på den. Planerar redan att mina älskade maileg nissarna kan få sitta här till julen.

Nu fortsätter mitt letande efter en likanden nött järnsäng i stor storlek.

Ha en fin dag alla/Kram Theres

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

ÅHHHHH vad fin, skrattade lite här, jag trodde det var en stor säng du hittat, och nu ser jag ju att den är liten...sååå söt, jag har ju också dille på gamla järnsängar, de är såå fina, och svåra att få tag i. Kraaam Anette