lördag 10 januari 2015

Kontor del 2

En till glimt från mitt kontor…

Tidigare hade vi vit målade väggar, som var tapet som jag målat på. Min kära man tyckte inte det såg så fräsch ut längre med spikhål och märken över allt så han valde själv att sätta upp panelskivor i hela rummet. Blev super bra och passade in till min vägg med garderober som vi haft i över tio år.

Även taket och alla lister målades på så det blev fräscht i hela rummet. Älskar hörnbitarna min man gjort för flera år sedan till detta rum, blir en extra liten detalj.

Från hallen sätt,är så nöjd.

Önskar alla en fin dag.
Kram Theres

3 kommentarer:

Lilla skatboet sa...

Det blev ju superbra! Vart har ni kontoret nu då?

Tess på Tilda och Mamma sa...

Kontoret är i samma rum kommer i nästa inlägg fast det har blivit en mindre hörna istället för hela rummet.

LantlivsAnette sa...

Wow vad fint det blev !!! Kraaam Anette