måndag 30 november 2015

Tomten...

Ny vecka och snart ny månad...

I går var det skyltsöndag och även i år fick lillan paket av tomten  (en barbie film) något hon önskat sig. Och det konstiga är att många andra barn köper av tomten på stan sitt paket men inte Tilda hon får alltid ett av tomten som kommer fram till henne och i år pratade han även lite finska.

Finns inget mysigare än när barn tror på tomten länge precis som sin mamma, själv trodde jag väldigt länge tills en dag min älskade morfar som alltid var lika förväntans full som jag och stod bredvid mig i fönstret och väntade på tomten avslöjade att nu var han för gammal för att tro på tomten(vågar nästan inte erkänna att jag var över tio år då och besvikelsen var stor, morfar trodde verkligen jag spelade med varje år men så var inte fallet).

Kram Theres

Inga kommentarer: