måndag 6 februari 2017

En kopp te och värme...

Ny vecka och ny månad sen jag sist tittade in här...tiden bara springer fram och snart är det vår.

Känns som jag njuter inne i huset varje dag och tänker att jag ska gå ut och ta tag i saker men inte så, bara njuter av värmen inne i huset och jobbar på hemma i myskläder varje dag. Hoppas våren kommer lite tidigare så jag tinar upp och får mig ut.

Bästa tiden på hela dagen är morgonen och den första tekoppen som är extra god. Älskar att hälla upp te i en gammal rörstrandskanna, har haft flera men tyvärr har dom gått sönder eftersom och bara därför hittar jag ingen extra på loppisarna här i norr för tillfället(förr fanns dom i överflöd och jag hamstrade på mig). Håller tummarna för sommar loppisarna att just mina tekannor ska finnas där.

Kram Theres

Inga kommentarer: