fredag 14 april 2017

Födelsedagar...

Händer så mycket just denna månad så känns som jag knappt hinner in och bjuda på alla olika ögonblick i våran familj. Älskar verkligen snapchat, började att det var barnen som tyckte mamman skulle ha en användare så dom kunde kontakta mig när helst dom ville och efteråt kom jag själv på att det var ett underbart verktyg när man har tonåringar. Just ur den synvinkeln att dom alltid svarar mamman med en bild var dom än befinner sig och jag har lite koll vad dom gör och var dom är.

Sen att man ser extra ung och fräsch ut är ju ingen nackdel med bilderna man tar på sig själv, älskar verkligen kanin öronen som nog har blivit mitt kännetecken (enligt sönerna).

I början av månaden hade vi åter kalas här i familjen, nämligen två på samma dag. Mamman i huset och äldsta sonen som fyllde 18 år. Så nu är det verkligen nära med körkortet också.

Känns helt galet att mammans lilla kille blivit så stor och fin inifrån och ut.

Kram Theres

Inga kommentarer: