söndag 30 juli 2017

Sista dagen...


Idag hade stora dagen kommit när det var våran tur att avsluta våran fina semester här nere på höga kusten. Att till på köpet vakna på ens egna bröllopsdag (och kära mannen var i norge och fiskade) och vädret var lika fina som för 12 år sedan när vi gifte oss på denna magiska plats.

Kändes ju mindre roligt. Önskar varje gång vi måste hem att det ska blåsa och storma så jag nästan kan känna att det är helt ok att packa ihop och ta bilen hem.Men inte idag bästa sommar dagen.

Barn som både ville stanna och njuta av dagen och hem till kompisar...alltid lika kluvet.


Spegelblankt hav och lukten jag hoppas kunna ta med mig från havet i min kropp så man orkar när jag kommer hem igen.

Tack fina ö för dessa veckor och  minnen jag har inom mig, vi kommer snart tillbaka igen.

Kram Theres

Inga kommentarer: