lördag 23 januari 2010

Hemma...

Åh det är Vår...Varje gång jag kommer hem från vårmässan har jag vårkänslor, men kikar man ut så kan jag fort konstatera att så är inte fallet. Snö över allt. Passerade blomavdelningen på NK och blev så sugen att köpa pelargonier och ranunkler i kruka med hem, men vad göra fanns ingen plats helt enkelt så det var bara fortsätta drömma.
Mycke trädgårdsinspirerat är det på mässan och zinken är kvar, tack säger jag bara.Denna underbara stora korg kommer hem tanken är att en flyttar in till mig som vedkorg.Även den hängande buren på översta bilden kommer hem, en liten och stor modell.
Har även träffat en underbar keramiker i stockholm, handbagaget fylldes till brädden med hennes alster som jag kommer sälja i gårdsbutiken bilder kommer en annan dag.Tallrikshyllor en liten modell kommer också hem.
Visst blev syster överraskad men så roligt vi har haft, vi har skrattat så mycket så magen inte orkade mer. Men nu är det bara att röja efter familjen som varit själva i tre dagar, så jag får pynta lite med mina inköp.
Ha en underbar helg.
Kraaam Theres

10 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Shit.. Jag vill ha allt du visar.. Får nog hitta ett extra jobb ;-)

Ha en bra lördag nu..

Kram Mia

Vevve sa...

Välkommen hem igen!
Kan rekommendera Ica Maxi om du vill ha Ranunkel, jag var där i går och handlade en vit fin
Kram Veronica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh så roligt Theres, det var dom första bilderna från mässan. Jag är också glad att zinken är kvar, tycker det är fint. Och den översta till blommor var så fin!
Tack för att du visar så fina bilder.
Goa kramen
AnnaMaria

Lisa.L sa...

ja tänk så härligt d vore med vår :D vintern här uppe i norr är alllldeles för lång =/ vill ha vår så bäbben får komma, fåglarna kvittra och rabatterna börja fyllas :D är så underbaaart med färgglada blommor överallt ! Ranunkler är otroligt vackra :D ska allt unna mig lite snittblommor nästa gång vi åker till solbacken. Blomsterlandet har så vackra buketter till bra pris :D du verkar ha haft d bra ¨på mässan :D vedkorgen var så fin och ser stabil ut! Och lilla tallrikshyllan, så söt :D lagomt stor ! Ta hand om dig och ha en trevlig helg :D kram Lisa

Lisa.L sa...

ps..31/1 kl 11.00 är d loppis på nolia i umeå, inträde 10 kr.. kram

alegni sa...

allt ser mysigt ut! ska bli kul att se fler saker så småningom! kram
ingela

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Så fina saker du visar!
I vilken monter såg du de fina sakerna, de missade jag!
men vi ska dit imorn igen o slutföra vissa beställningar.

Ha det bra!

Kram Jeanette

Jessica sa...

Hej, åh vilka fina saker du visar, härligt att zinken är kvar!
Köpte greengate burkar av dig för ett par veckor sedan, de är så fina! Tack för snabb leverans!

Nu får du röja å umgås med din familj igen!
Kram Jessica

Unknown sa...

härligt att ni haft det bra!!
jobbigt det där när man hittar en massa saker som man vill köpa, men så är det resa hem (=noll plats i bagaget).

kramis
matildasalmen.com

tilly hälsar till tilda!
ni kan förresten få henne nu.. helt gratis. (hon löper). haha! ;-)

♥ Fyra årstider sa...

Å vad kul med formex..hoppas att jag kommer dit någon gång.
Kram Lotta