fredag 12 mars 2010

Helg...

Sköna fredagen är här...solen har lyst här i dag men tyvärr räckte inte tiden till att mysa på ett skinn ute. Hem kommen från våran lilla skidsemester var det bara att sadla om, hockeykillen lämnades vid bussen för cup i Umeå hela helgen.Tvillingarna åt ett håll och lill prinsessan åt det andra hållet, tur att det finns mor och farföräldrar. Lite bilkörning blir det.Fredag kvällen blir det jobba av för både jag och min man, livet är så när man har eget. Men i morgon styr vi bilen söder ut till Umeå för hockeycup, och avslutar med en hotellnatt. Hoppas på lite vårshopping med dom övriga hockeymammorna.
Mitt senaste trader fynd, en aladåbform till mina kommande hyllor i köket...Hyllorna är klara det är värre med väggen som jag behöver en man till, köksskåpet är ju nedmonterat och väggen består fortfarande av puts. Tyvärr räcker inte tiden just nu...Men innan sommaren kanske jag har panel även på den lilla väggsnutten?
Hann med lite ompyntning i punschverandan mellan all pappers arbete här i kväll.Hoppas nu att även min man börjar avsluta sitt arbete i verkstan för i kväll så vi får se den tredje filmen av Stig Larsson.
Ta hand om varandra och ha en mysig helg.
Kraaam Theres

6 kommentarer:

Magia da Inês sa...

Olá, amiga!
Seu cantinho está maravilhoso!...
Você é muito talentosa e gosta do que faz ...parabéns!
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Photo by Maria sa...

Så fina bilder..

ha nu en kanoners helg..

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!!!!Önskar er en kanonhelg Varmkram Rita ♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fint du visar hoppas ni får en toppenhelg!
Kramis/LenaS

A home far away sa...

Kikar in och önskar dig en fin helg!
Kram Gunilla i Singapore

Vevve sa...

Stig Larsson lät ju inte helt fel...
Hoppas ni har det trevligt i Umeå!