onsdag 30 juni 2010

Åter hemma och massor med ideer och projekt i huvudet. I stugan laddar vi batterierna och inspirationen brukar vara på topp när jag kommer hem, lite för mycke tycker nog min man. Jag vet aldrig var jag ska börja. Prio ett i morgon är att fixa vardagsrummet, golvet har torkat klart och alla möblerna som står staplade på höga berg får äntligen flytta tillbaka ut på mitt nya vita golv. Jag hoppas nästan att det inte är sol och super varmt i morgon, jag vill verkligen fixa lite inne.
Helgen är full speckad med fotbollscup uppe i piteå för äldsta grabben, så det blir att köra lite emellan. Och kanske hinner jag med några loppisar också.
Ha en underbar dag.
Kram Theres

4 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhh så nu har golvet torkat, sååå spännande att få se det !!
Du är så flitig du..hinner en massa..
Kraaam Anette

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej!
Det kan vara bra att lämna hemmiljön ett tag och få lite distans, det brukar ge en extra energikick. Spännande att få se bilder på vardagsrummet, det är inget litet projekt att måla ett helt golv. Inne hos mig visar jag vad jag har gjort med den gulliga fågelburen i tråd som jag köpt i din butik.

Må väl!
Kram,
Regina

Prästgårds Maria sa...

Vad härligt!
Ha en underbar helg! Kram

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul att få börja möblera igen!
Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS