lördag 24 augusti 2013

40-Års present...

Väskan är packad och jag har lämnat sverige för en vecka utomlands, utan barn och familj.40 års present av mina systrar som jag fick i april när jag fyllde år. Känns helt galet och spännande, har inte varit utan mina barn längre än tre dagar på 14 år. Och framför allt har min kära man aldrig varit med barnen själv mer än en natt så det här blir en ny upplevelse både för mig och han. I två veckors tid har mina två systrar haft jätte roligt och smsat mig varje dag med en ny ledtråd vad som ska hända. Och till slut löste jag gåtan, tror det blir en vecka till kreta sitter just nu på ett plan och får se var jag kommer att landa. Känns roligt att få resa med mina två systrar bara vi tillsammans, hoppas njuta av tystheten men känns i mamma hjärtat att lämna mina små trollungar som kramade om mamma hårt innan dom gick och sov i går kväll.
Kram Theres

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ha det så himla mysigt nu..

Kram Mia

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad roligt !!! Njut o ha det gott..Kraaaam Anette