tisdag 28 januari 2014

Mys...

Min nya favorit plats är framför brasan med en bra bok och givetvis en stor tekopp. Känns som jag tillbringar många av dagens timmar framför elden, är en stor fördel att ha eget företag när man kan välja var man jobbar. Datorn och telefonen är ju lätta att ta med sig över allt.
Kan varmt rekommendera dessa böcker av Jussi Adler är så bra, kan inte sluta läsa när jag väl börjar.

Som extra bonus unnar jag mig ofta något gott när jag jobbar(vet att det inte är bra men jag njuter av livet just nu) vann dessa underbara choklad praliner hos lantlif.blogspot.se  och kan verkligen inte sluta äta dom när jag väl börjat. Lite lyxigare choklad som smälter i munnen och min stora passion är choklad och te finns inget godare( måste provas om ni inte redan upptäckt det, och helst mörk choklad).
Kram Theres

1 kommentar:

Våglyckan sa...

Ser urmysigt ut!
/maria