torsdag 13 februari 2014

Nu vänder jag blad...

Efter många tankar fram och tillbaka så har jag äntligen bestämt mig. Efter snart 6 år har jag beslutat att stänga min butik www.tildasmamma.se tror jag har gjort mitt just nu. Började med min butik när lillan nästan var nyfödd,drömmarna och gnistan fanns där. Mammaledigheten kunde förlängas och jag kunde njuta med alla barnen hemma.

Men nu hittar jag inte riktigt gnistan att fortsätta, känns som alla butiker har samma saker var man än vänder sig. Både lokalt och på webben. Ville har det lilla extra som jag haft länge men efter några år går det inte riktigt hitta dit eftersom alla handlar på samma mässor och det blir massproduktioner av allt.

Så jag kommer lägga mitt bolag vilande och vem vet kommer gnistan tillbaka och jag hittar just det så kommer jag igen.

Men just nu tackar jag för mig och håller butiken www.tildasmamma.se öppen februari ut och erbjuder 70% på det sista som finns kvar.
Ange rabattkod: tilda i kassan så dras rabatten bort.

Tack för mig och kram på er alla/Theres

P.s bloggen kommer fortfarande finnas kvar


2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad tråkigt men jag kan verkligen förstå dig. För några år sedan kunde man skilja butiker från varandra genom att de hade olika sortiment men idag har alla lika. Det blir liksom inte något speciellt med varje butik utan man shoppar i den som har bäst erbjudande för stunden. Sen har ju nästan alla städer minst en butik som har klämt in de vanligaste och populäraste märkena.

Önskar dig lycka till i framtiden och hoppas du finner något annat roligt att pyssla med

Kram Teres

Synnøve. sa...

Du gör det rätta om du känner att det börjar ta slut på inspirationen. Men det är ju inget som sier at den ikke kommer tillbaka.
Kram Synnöve.