fredag 28 mars 2014

Semester...

Åter tillbaka i vardagen efter några efterlängtade dagar i Hemavan fjällen, med bästa vädret. Tidigare i vinter har solen inte riktigt visat sig i Hemavan men när just vi kom dit då kom den fram. 

Högst uppe i kungsliften är det här taget med fjälltopparna runt omkring, är nästan lika härlig känsla som vid havet som ligger mig varmt om hjärtat.Lillan åker helt själv och jag var verkligen inte avundsjuka på föräldrarna som kämpar med sina barn i sele och lär dom åka. 

Med 4 trollungar har jag tur att det i alla fall är en som vill vara med på kort, dom större tonåringarna är inte lika pigg när mamman kommer med kameran.

Mamman redo för en dag i backen.


Vi bodde i en jätte fin stuga som  en barndomsvän till min kära man har byggt. Funkishus med loft och allt i ny stil. Även om jag älskar allt gammalt så måste jag erkänna att det nya är fint.

Spiraltrappa upp på ett loft med två sovrum, mysigt för barnen.

Fina små detaljer, som passar in i stugan.





Ha en fin dag alla/Kram Theres


Inga kommentarer: