onsdag 4 juni 2014

Samlaren...

Helgen som var åkte vi till bästa stället för mig…en ö där jag kan andas, njuta, ladda batterierna, och bara vara.
Och visst länktar vi till sommarlov och semestern.

I mig har det alltid bott en liten och stor samlare av alla det konstiga saker. Sedan jag var liten har jag alltid plockat stenar, och speciellt runda slipade av havet.Så utanför sjöboden ligger den små högar över allt, som jag kan njuta av. Tyvärr får jag inte ta hem alla blir lite väl tungt för bilen tycker min kära man. Så då är det perfekt att dom kan samlas runt sjöboden istället.



Extra bred strand hade vi denna gång, eftersom del var ordentligt med lågvatten. Passade på att plocka bort glas och vassa föremål barnen kan skära sig på när badsäsongen börjar.

Boken som glömdes kvar sen påsk blev utläst och kan varmt rekommenderas.

Kram till alla som tittar in trots att jag är lite dålig att uppdatera här på bloggen.

/Theres

Inga kommentarer: