lördag 29 november 2014

Tid och rum...

Här snurrar hjulet på, med barn jobb och allt som hör till. Hinner inte riktigt med allt just nu som jag skulle vilja. Har hoppat på ett extra jobb förutom mitt ordinarie jobb på vårat kontor hemma. Hur tänkte jag nu…från att ha jobbat med tre olika jobb gick jag ner till ett för ca 2 år sedan och tyckte livet var underbart och tiden räckte nästan till.

Och nu för ca 3 veckor sedan ringde en affär här i stan och behövde mig extra:) och visst var det smickrande kunde inte säga nej. Brukar verkligen skämta om att jag aldrig sökt ett jobb utan jobben har ringt mig och nu blev det så igen.

Så här innan julen med allt som hör till och jag som planerade för en lugn och skön december, där jag bland annat verkligen skulle prioritera mig själv blev det lite annat. Men roligt på samma gång, därav har bloggen blivit lite drabbad.

Kramar till er alla/Theres

Inga kommentarer: