måndag 15 december 2014

Storstan och 19 år ...

Förra veckan tisdag den 9 december blev det en tur till storstan tor samma dag. Min kära man skulle ner över dagen och jag hade turen att få följa med på en liten shopping tur. En liten överraskning till mig som var helt oplanerad, vi har varit tillsammans i 19 år just denna dag så det kändes lite extra lyxigt att få en resa i present och pricken över i:et när jag älskar att shoppa. 

En lagomt trött mamma, tjej, kvinna vet inte riktigt vad jag ska kalla mig:) eftersom jag i huvudet inte blir äldre än 25 så är det svårt att sätta namn på sig själv. Gillar verkligen inte att flyga även om det går fort och är oerhört praktist när man till på köpet åker ner över dagen, så brukar det sluta med att jag inte sover något natten innan där av påsarna under ögonen.
Givetvis blev det ett besök på NK och deras julskyltning var ju något extra, kände mig som ett barn när jag stod utanför och bara stirrade in alla tomtarna i fönstret.


Ett besök på Granit inte att förglömma, älskar deras inspiration på hyllorna över allt. Blev en full påse med lite gott och blandat med hem.


Även Victoria Secret fick sig ett litet besök, kände mig som en tonårs tjej när jag gick innan för dörrarna. Rosa leopard och glitter i mängder fanns det där inne. Men en liten påse blev det allt med hem, kunde ju inte gå tomhänt där ifrån när jag nu äntligen fick möjligheten att besöka denna affär alla pratar om när dom är ute och reser.


Även min kära man hamnade i provhytten, och det hör inte till det vanligaste. Han hatar att gå på stan och det brukar sluta med att jag handlar hem och han tar bara på sig. Men lite nya träningskläder tyckte han var ok att prova, så det blev även en påse till han.

Önskar alla en fin dag
Kram Theres

Ps finns på Instagram om ni vill följa mig dagligen under namnet TILDASMAMMA73

Inga kommentarer: