fredag 12 augusti 2016

Längtar...

Tänk att längtan kan bli så stor efter knappt två veckor hemma... saknar allt som hör till ön.

Tur att jag är duktig att föreviga allt med kameran och kan titta tillbaka hur härligt livet är på just denna plats. Är verkligen hur underbart som helst och framför allt stressar jag inte...hemma känns det som stressen äter upp  mig med alla måsten och allt som ska göras.

Min yrsel har redan kommit tillbaka eller annat namn virus på balans nerven, för alla som varit med om detta vet hur hemskt det är när allt snurrar och man tappar kontrollen själv på sin kropp. Jag har haft det flera gånger per år och det blir bara värre för varje gång jag får det... vaknade i natt att allt snurrade och kräktes i nästan två timmar.

Kram till alla där ute/Theres

Inga kommentarer: