torsdag 22 december 2016

Julkalendern...

Årets julkalender är verkligen super bra, finns inget mysigare än att kliva upp tidigt på morgonen och sitta med liten i soffan och se julkalendern tillsammans innan skolan börjar. Jag hade lyckats hitta på nätet mönster och garn till mössan och halsduken Selma har på sig i årets julkalendern. Dottern var verkligen övervänt att jag skulle börja sticka till henne. Och när jag sätter igång tog det mig knappt två dagar att färdigställa kitet.

Så nöjd dotter i dag när hon kom hem från skolan och jag hade stickan mössan på morgonen. Super roligt att sticka så tjockt garn och med jätte sticknålar, går verkligen fort när man sätter igång.

Jul kramar från mig till er / Theres

1 kommentar:

Anonym sa...

Så jättefint! Blev väl många glada tillrop från kompisarna, kan man tänka.