måndag 21 augusti 2017

Skulle inte klivit upp ur sängen...

I dag var en sådan där skitdag när jag inte skulle ha klivit upp ur sängen utan dragit täcket över huvudet och somnat om...

Min kropp mår inte bra av olika anledningar och idag skulle jag få svar på min nacke jag röntgat flera gånger. Men dessvärre är två nackkotor utslitna och två som sitter ihop där det inte finns något mellan rum kvar...skit och blä inte konstigt jag mår dåligt hela tiden. Det tråkigaste var att i mitt fall går det inte opererar pga andra saker, som jag hade hoppats på men nu ska jag lära mig leva med även detta.

Efter många tårar och ilska så cyklade jag ner på stan, och vad kan inte pigga upp denna mamma lite lite än en ny Odd molly blus. Tyckte verkligen jag var så värd denna fina blus som passar året om. Kan även bli en julfavorit.

Kram Theres


Inga kommentarer: