söndag 25 november 2018

Blankis...

Vaknade till en klar kall morgon här i norr. I dag blev det en liten utflykt med våra vänner vi lärt känna i fjällen där vi har husvagnen.
Packade bilen och åkte till finnträsk utanför Byske, för lite skridsko åkning på blankisen. Var hur läskigt som helst, och jag som har sådan respekt för hav och isar. Tilda och mannen åkte fort iväg med dom andra och spelade hockey på isen.

Själv höll jag mig till min isbug som nog är dom bästa skor jag ägt dom senaste 3 vintrarna.


Grillade lunch ute och drack varm choklad såååå mysigt.

Himlen var så fin, tyvärr är det ju inte ljust så länge denna årstiden  men den tiden solen lyckades vara framme var det super fint.


Fina vinter kompisar i olika åldrar som myser tillsammans med lite mat i magen.

Blev inte många knop i kväll efter en heldag ute i luften somnade några av oss ovaggade.

Kram Theres

Inga kommentarer: