lördag 16 januari 2021

Snö patrullen...


 I  dag tog jag och min man bil och skoter till mina föräldrars stuga(även där jag vuxit upp som liten) och skulle titta till hur mycket snö det var där. Vi kände liksom på oss att vi skulle få skotta lite. Vägen in var inte plogad så tur vi hade skoter så vi slapp plumsa in.
Helt galet så mycket snö, går nog inte beskriva för någon som inte var där. Detta är vägen in vi kör på och snön plöjde över hela huven på skotern. Känns så bra man kan ställa upp och ge tillbaka till sina föräldrar efter allt dom ställt upp på en genom åren. Pappa orkar inte skotta längre när det blir så här mycket och det förstår jag verkligen.


Vi hann med en liten tur ut på isen och min man blev nöjd han lyckades även fånga årets första fisk.

Skogens konung visade sig påvägen hem från stugan. Kram Theres

Inga kommentarer: