måndag 5 april 2021

Påsktjej...

Denna tjej har i dag dammat av slalomskidorna och det händer inte ofta numera även om jag älskat att åka förut. Och detta händer verkligen på min 48års dag till på köpet. Insåg att det var så länge sen att tom hjälmen hade försvunnit helt så fick bli mössa och googles. Vädret var helt magiskt och backarna här upp där det inte är något folk alls är super.


 Är lite kul att det nästan alltid är påsklov när jag fyller år, vet verkligen inte hur många olika fjäll jag firat min dag på sen jag var liten. Kunde vara 10 mil rakt ut från ingenstans där vi befann oss men på något sätt lyckades mamma alltid komma med tårta och paket och dagen blev den bästa i alla väder och fjäll. Minnen som lever kvar.
Blev middag uppe vid kundsleden stugan, där vi mötte upp alla barnen och en mamma som tog längdskidorna upp med liften och sedan skulle skida ner.

Grattis till mig själv och min son som jag tyvärr inte fick fira med i dag, men jag fick rå om han några dagar här upp i alla fall. 

Glada barn påväg ner för fjället i kväll, och solen lyser ännu så magiskt. Mer fjäll åt folket kan jag verkligen säga.

Grattis våran lilla björn unge på din dag /kram mamma älskar dig månen och tillbaka.

Inga kommentarer: