tisdag 2 februari 2010

Nu är våren kommen...

Hej alla bloggvänner...
Här hemma råder total vårfrossa, veckan började med snöstorm och kyla. Men det förstörde inte mina vårkänslor som formligen sprutar inom mig. Den snälla lastbilen lastade av en hel hög med varor på måndag morgon, och inte blev det bättre av att öppna dessa vårsaker som jag tagit hem till butiken.Går kvällen ägnade jag till att pynta och fotografera nya produkter som nu är utlagt på www.tildasmamma.se. Min favorit blev det stora trådägget som fick flytta in direkt, kan finnas en risk att även den mindre varianten får följa med. Snart är det ju alla hjärtans dag så jag kan alltid önska mig ett från min man då.
Kraaam Theres

5 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Hej! Härlig vårkänsla du förmedlar! Trådäggen är ju helt underbara, vill ha, och den lilla fågeln var också väldigt söt. Kikar snart på dina vårnyheter! Kram Lotta

Vit som snö sa...

Jag förstår att det ägget fick flytta in!!! O jag bara älskar din "vink" till mannen óm hjärtegåvan!!!
Håller tummarna att han fattar vinken!
Kram Cilla

Inspiration i vitt sa...

Hej vännen, så spännande med nytt till butiken. Roligt när alla grejer dyker upp som man beställt på mässan. Du kimmer att bli såååå fin i din nya klänning och vilket fynd du gjort med alla urtavlor. jag hittade en jääätestoor gammal urtavla i vit plåt i dag på ett loppis, glad blev jag.
Kram på dig/Ingela.

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad roligt då det börjar trilla in saker..måste ta en runda i din butik känner jag !!
Kika in hos mig idag..du finns med där på ett hörn..
Kraaam Anette

Photo by Maria sa...

Så fina våriga saker.. Ägget var ju verkligen fint..

Kram Mia