lördag 20 februari 2010

Tvillingar igen...

Jag har gjort det igen...Av egen erfarenhet har jag för många år sedan lovat mig själv att aldrig köpa ett klädesplagg i två färger, det brukar sluta med att den ena blir hängandes.Men vad göra älskar verkligen min Odd molly fonda tunika i blått, har nog flyttat in i den. Efter lite sparande så klickade jag även hem den i vitt, och tur som jag hade fanns byxorna på tradera. Så nu förstår ni att jag inte behöver några nya kläder efter dessa skönheter. Och inte blir jag någon modefotograf heller.Ha en fortsatt mysig helg i kylan, termometern visade -31grader i morse.
Kraaam Theres

8 kommentarer:

Louise sa...

Modefotograf eller inte men tunikan ser i alla fall jättesöt ut! ha en skön helg!

Britt sa...

Jättesnyggt!
Nu behöver du inget annat...

Kram Britt

Inspiration i vitt sa...

Du är så fin sååå i dina nya kläder, dig väl unnt. Du kommer att bli sommarens finast tjej hihi. Kram på dig/Ingela.

monikanen sa...

Hej!
Jag har gjort detsamma,men började med den i vitt:)slutade med blå.
Och nu växlar jag hej vilt.Men en röd som släpps senare,är jag sugen på.
Kram Monica

LantlivsAnette sa...

Halloj snygging !!! Sååå fin du är i dina nya kläder !!!
När du skrev tvillingar...ujjj, jag trodde nåt annat...puuhh..
Kraaam Anette

♥ Fyra årstider sa...

Jag äger inte en enda Oss molly plagg..fint. Flaskorna ligger fortfarande hemma..dåligt av mig.
Kram Lotta

Mjuka sa...

vERKLIGEN FINT!
har försökt få tag i den tunikan men utan resultat
kram Malin

Fredrika sa...

Hejsan, den ser sååå skön ut! Och hu så kallt. Nu vill jag snart ha vår! /Fredrika