tisdag 31 augusti 2010

Min ljuslåda...

Äntligen har jag hittat något jag letat efter länge, ett gammalt Bankfack. Det påminner mig om när jag var liten och följde mamma på banken, på den tiden hämtade man pengarna inne på banken. Då fick jag också följa mamma in till rummet bakom disken med galler dörrar, och där fannas alla bankfack. Livlig fantasi som jag alltid haft så trodde jag att det låg guld och pengar i alla dessa små lådor i väggen.
Men i min egen låda finns det inget guld utan den är laddad med kronljus som jag är en storförbrukare av så här när vintern sakta smyger sig på.
Kram på er alla där ute i blogg världen, hinner inte runt till er just nu men det blir säkert mer tid framöver.
Kram Theres

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilket underbart bankfack du har hittat.Bara så läckert ♥ Det gillade jad.Önskar dej en härlig dag Kram Rita ♥

LantlivsAnette sa...

Nämen sååå fint..nu har vi ljuslådor både du o jag..praktiskt o snyggt !!
Kraaam Anette

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul, ett sånt vill jag osså hitta ;o)
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

Inspiration i vitt sa...

vilket fyyyynd, gillar lådan mycket och så perfekt att ha den framme med ljus så att man kan se den varje dag. Kram på dig/Ingela.

Unknown sa...

Vilken fin idé att ha ljus i en banklåda. Nu blir ju tom dina nya ljus ett smycke i ditt hem. Ha en skön helg kramizar I-B

linnea-maria sa...

Vilken perfekt låda för ljusförvaring. Den är ju jättesnygg! /Therese