måndag 1 november 2010

Maileg jul 2010...

(Bästa Vänner från www.tildasmamma.se )
Tänk vad tiden går fort idag är det redan 1 november, och en härlig tid fram till jul. Mycke jobb i butiken med julen framför oss, paket som ska skickas åt alla möjliga håll med julklappar och julpynt. Njuter varje gång jag jobbar och tycker livet är härligt. Barnen har höst lov i veckan så då gäller det att kombinera jobb och mamma livet.
Älskar julen och allt som hör den till, november brukar vara startskottet för mig nu är det tillåtet att börja smyg pynta och hinna njuta. Ni kan ju tänka er att inte är det lätt när varorna kommer och det ska fotograferas och sedan plockas bort, lillan brukar bli helt såld på just Mailegs underbara saker. Som tur var hade jag redan beställt det stora Xl nissarna till mig själv, för hon har redan adopterat dom till sin egen säng och mamma får inte låna dom.
Tack för alla underbara mail angående min butik www.tildasmamma.se
Ha en underbar dag.
Kram Theres

3 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag förstår er lilla dotter att hon lägger beslag på mailegnissarna. De är underbara. Jag själv gör något glädjeskutt här hemma ibland när jag vet att jag snart ska få fyra små från dig.

Kram

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Heej!!

Det var såå längesen jag kollade runt bland bloggarna...

Ser att du öppnat irl butik!! Vad kuul för dig, o synd för oss som bor alldeles för långt bort!! :)

Härliga bilder du visar, o VEM blir inte kär i de där underbara Nissarna!

KRAM Jeanette

Lilla gårdshuset sa...

Hihi vilken gullig bild du bjuder på idag.

Kramis/Heléne