onsdag 17 november 2010

Raska fötter springa tripp tripp tripp...

Tiden bara springer fram nyss var det helg och vi hade en härlig lill semester i Övik och hockey cup. Vi bodde på hotell två nätter med lillan, tvillingarna fick vara hemma denna gång. Hann med liten shopping och härlig god mat. Hemma försöker jag hinna med lite pyntning mellan allt arbete som ligger lite efter för tillfället, sånt är livet med två företag som jag försöker styra upp.

Har även hunnit haft öppen Gårdsbutiken två kvällar denna veckan, med härliga kunder som verkligen kan förgylla mina kvällar trots kylan som sitter i både händer och fötter.

Nu väntar lite natt jobb med fotografering av nya varor som anläde i dag efter en evighets väntan ( nya zinkhus från Walther&co). Hoppas hinna lägga ut nyheterna under morgondagen innan arbete på stan.
Sov gott.
Kram Theres

3 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Mysigt med hockeycup. Vi var också på det och kikade på brorsbarn.

Roligt med nyheter till butiken

Kram

Unknown sa...

Vad roligt med nya saker..:) Ha en riktigt härlig dag och var rädd om dig...Kram/Annelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Förstår att det är mycket före jul, och så ska du hinna med det vardagliga också. Hockeycup är roligt, det har jag varit på ett antal. Nu ska jag kika in på dina nyheter.
Ha det gott
Varm kram
AnnaMaria