fredag 8 april 2011

Äntligen helg...

Älskar alla sommarkläder som smyger sig in i butikerna och ropar efter mig när jag passerar.Enkla romantiska linnen till ett par tights är det jag bor i under sommarhalvåret. I present till mig själv på födelsedagen blev det en vit linne/tunika och sommarens mest praktiska väska en korg från butiken. Stor och rymlig för en mamma i farten,enkel att kasta ner det som behövs för dagen.I dag vabbar jag med febrig prinsessa, mys i soffan med barbie filmer står på önskelistan.

Önskar alla en underbar helg.

Kram Theres



3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Hoppas lilla prinsessan blivit piggare. Jo man känner igen sig idet där med att vissa kläder och ting ropar på en i butikerna *fniss*. Ha en skön fredagskväll. Nilla

Photo by Maria sa...

Ja nu väntar vi på värmen så man kan gå klädd på det härliga visset..
Väskan var skitsnygg och perfekt i sommar..

Hoppas er prinsessa mår bättre nu..

kram Mia

Mjuka sa...

Visst är det sjuk-tider nu. Min skara har klarat sig ett tag nu, men det är nog snart någon som blir sjuk.
Korgväskan är så fin!
Kram Malin