söndag 7 augusti 2011

Nött...

Sommaren känns som den är över för denna gång, kylan har börjat smyga sig på oss men inte kan man klaga efter denna sommarvärme som varit. Den mesta tiden har vi varit i stugan mellan all fotboll och cuper som finns inbokade med 4 trollungar. Drömmer alltid att jag ska hinna vara där mer än jag kunnat, men har man 35 mil till stugan så är det inte bara att svänga ut när man vill.
Varje sommar har jag nästan kommit hem från stugan med något gratis fynd som någon annan ville kasta och jag vill ha. Denna sommar blev det en nött sliten gammal byrå ( och vit till på köpet) i dag fick den flytta in i sovrummet under den fulaste sak jag bara vet en tv.Tur min kära man är bort rest så han inte hann protestera åt denna underbara möbel ( som han tyckte var klar för majbrasan).Även ett nytt olivträd har inhandlats, ett året runt träd som aldrig behöver vatten utan står sig i alla väder.
Ha en underbar dag.
Kram Theres

4 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Åhh vilken fin byrå..vilken lycka att du fick tag i den !!
Du, min kofta har jag köpt i våras på H&M.
Kraaam Anette

Johanna Stålros sa...

Nej nej nej den är inte över- började ju min semester idag ju;) Fin byrå. Kram johanna

Anki sa...

Hej, vart kommer olivträdet ifrån?
Tack för en super blogg!

VIT och PASTELL sa...

Jättefin byrå du lyckats få tag på! Olivträdet är supergulligt - trots att det är fejk :-) Jag har oxå ett par fuskväxter som ser helt ok ut!

Kram Mia