onsdag 31 augusti 2011

Nu reser jag...


Väskan är packad (alltså handväskan) biljetten är bokad och jag har resfeber som vanligt.I morgon flyger jag till storstan och Formex mässan, tur och retur samma dag. Ibland när tiden inte räcker till så funkar det faktiskt att göra allt på en och samma dag. Reser själv men tycker det kan vara ganska skönt, hittar över allt så det är inga problem och hoppas hinna allt jag vill. Kallas även egen mamma tid, planen är mässa och även någon timme på stan i mina favorit affär som inte finns i norr.Nu är det bara det största problemet kvar innan det är lägg dax här hemma, Kläderna. För dom som känner mig vet att jag är en helt vanligt tjej som gärna byter om 1-10 gånger per dag, har alltid gjort det och kommer nog alltid göra det. (Har även smittat av sig på lilla prinsessan här hemma).Är en sådan tjej som gärna skulle vilja ha ett extra ombyte i handväskan, om det inte skulle kännas bra det jag tog på mig på morgonen när jag kommer kliva upp före tuppen lagom trött och sliten. Men tyvärr ryms det inget mer i väskan så det gäller att hitta något man gillar och trivs extra mycket i. Just nu känns sommarens favorit linne från odd molly bäst så vi får väl se hur det slutar?
Kram från en laddad fyra barnsmamma som har egen tid i morgon.
Theres

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhhh, vad härligt att bege sig till Formex imorgon. Du gör det bra som reser själv, jag är så himla fessig ja och skulle inte våga.

Kram Teres

Unknown sa...

Så tuff du är som ger dig iväg så på egen hand. Du kommer säkerligen få en intensiv dag med massor av ny insperation och ganska trötta fötter så bekväma kläder och skor är mitt tips.
Ha de så bra, kram Ing-Britt