onsdag 13 juni 2012

Vi flyttar ut...

Äntligen kom det lite sol och värme igår... håller tummarna att den stannar ett tag.Piffat lite på altanen, som alltid går det mesta i rött och vitt(helst lite prickigt också).

Min egen morsdagspresent en röd fatboy, helt underbar att ligga/sitta i och mysa.Tilda har fått ett nytt litet bord och stolar till altanen, blev super glad när jag hittade samma som våran stora utegrupp på altanen.(hade nog kunnat köpa denna lilla grupp även om jag inte haft små barn den är så söt).

På bordet en härligt doftande lavendel med en söt självvattnande fågel i(värdinne gåva förra helgen när vi hade regn grillfest hemma).


Ha en underbar dag i solen, för det ska jag.I morgon är sista jobbardagen innan sommarlov med barnen.
/Theres

P.s GÅRDSBUTIKEN ÄR ÖPPEN EN SISTA GÅNG INNAN SOMMAREN I KVÄLL MELLAN 17-19...

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Men ohhh så fint du har det på altanen !! Och den lilla gruppen är ju för söt..
Ha det gott i solen
Kraaam Anette

Unknown sa...

Hihi.. blir lite full i skratt då jag läser att du kunnat köpt den fina gruppen även om du inte haft barn. Har faktiskt köpt en regisörsstol modell för liten för min Tilda men kunde inte motstå ;).
Så fint du har på din altan.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Inspiration i vitt sa...

Hej Tess, din altan är såå härlig och det är du med. Kram på dig/Ingela.