fredag 22 februari 2013

Helg och vila...

(trådkorgar och keramik www.tildasmamma.se )

Med veckor som springer fram i högt tempo, brukar jag längta till fredag kväll och bara sjunka ner i soffan. Mycket att göra både med jobb,familj och sånt jag bara vill göra men aldrig hinner(men hoppas i helgen). 

Lite ny förvaring på mina kökshyllor, har en liten förkärlek till trådkorgar i alla olika former och storlekar. Dom passar verkligen till allt, den senaste blev perfekt till kökshanddukar som jag använder flitigt i köket.
Önskar alla en mysig helg och var rädda om varandra.
Kram Theres

7 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad fint med trådkorgarna !! Jaa nu är det Fredag, och jag har unnat mig en ledig dag faktiskt, känner att jag behövde det..vet inte sist jag var ledig på en veckodag..
Kraaam Anette

Kallholmen sa...

Du har så fint hemma hos dig.
Kram och ha en mysig helg.
Carolina.

LOPPISLIV sa...

Söta trådkorgar, de kan man ju ha till lite allt möjligt, jättecharmigt!! Ha en fin helg!
Stor kram Paula

Villa Hasselbacken sa...

Jag gillar också trådkorgar. Har ingen i just köket men det var ett bra tips det med kökshanddukarna, jag är också storkonsument på såna.
Ha en trevlig helg!
Kram Lena

Sirpa sa...

Hej! Vad fint du har! Bra idé! Önskar dig en skön helg!
Kram Sirpa

Lallbacken sa...

Hej Theres. Så fint du har i köket. Din ide med kökshandukarna i trådkorg, den ska jag apa efter ;) Hoppas din söndag är fin!
/mia

Marie sa...

Så fint med trådkorgar!

Ha en bra vecka!
Kram Marie