fredag 26 april 2013

Sommarkläder...

Vissa dagar kan brevbäraren verkligen förgylla ens dag, med två små trollungar hemma med förkylningar och hög feber så känner man sig inte på topp själv heller. Dagens post blev till och med inburen till dörren pga ett stort paket som inte rymdes i brevlådan, fint inslaget och med band. Visst blir man glad bara av utsidan av ett fint brev eller paket. Beställde efter en sommarkjol och kofta från en affär i går och idag kom paketet, det kallar jag service hela vägen.Ljus rosa som känns som min sommarfärg i år, härligt med en långkjol och mysig kofta som även är riktigt snygg med detaljer på ärmarna.

Och till på köpet har jag namnsdag som jag inte visste om, så ikväll blir det taco middag och ett glas vin.
Kram på er alla och ha en mysig dag/Theres

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon ! :)

Det kan ju inte bli bättre...kanslr ska jag också beställa nått och unna mig själv.:)
Vi har också sjuka eller snarare prickiga småttingar...
vi är inne på vår tredje vecka .
Dom får varken gå på dagis eller träffa andra barn....
så vi alla börjar bli lite rastlösa.
Lite lekpark och lek med grannbarnen har vi gjort.
Dom har haft samma.

Så fin du är och så klart kul att få se en bild på dig !
Så fint ert hem skymtar i bakgrunden....
Gillar så din stil och blogg !
Mycket inspiration !!!!

Ha nu en god måndag och vecka !

Hoppas att ni kryar på er !

Kram från mig !

Tulipa sa...

Fint!!!!
Supersnyggt!
Gillar längden på kjolen.

Nu väntar vi bara på den riktiga värmen också!

Önskar dig en riktigt solig fin ny vecka!

Kram Mariette