måndag 31 mars 2014

Sommartid...

Visst är det skönt med sommartid, speciellt när vi har en sju åring som vaknat före 6 i en månadstid och tycker verkligen att det är morgon mamma(det är ju ljust ute) och inte velat somna om. Tycker själv det är härlig med ljusare dagar både på morgonen och kvällen, kroppen blir liksom piggare.

Förra veckan möblerade jag om i köket , fick ett ryck också var jag igång när alla var borta. Det är en otrolig fördel att ha kontoret hemma när man kommer på små saker som annars inte blir gjorda när övriga familjen springer runt i huset. Mina nya stolar jag fyndade för någon vecka sedan är nu på plats och dom gamla är sålda, älskar att göra om och den här modellen har jag länge velat ha(och inga klädda dynor som jämnt är smutsiga).Älskar när man hittar någon som tröttnat på sina möbler och vill sälja just det man sökt till en billig penning istället för i butiken.
Ha en fin dag alla/Kram Theres 

Inga kommentarer: