fredag 20 februari 2015

Grått och vitt...

Äntligen fredag hur härligt som helst, med en förhoppningsvis lång helg framför oss(även om den alltid går för fort) hoppas på sol i helgen och lite ute tid.

Mitt nya jag…har verkligen halkat in på den mer gråa tonen mot alltid det vita här hemma.Bara älskar den färgen känns så rätt, och inte gör det saken bättre med Green gates nya serie för våren med den lite nötta gråa serien med fjärilar( en liten på duken) är helt kär i denna duk.
I veckan fick jag äntligen lite pyssel il och sydde nya lampskärmar till lamperna i punschverandan, och enkelt och fort gick det. Använde mig av två små gardin kappor som bara legat i garderoben en tid, klippte sönder och fixade till två enkla vita skärmar.

Ha en fin dag alla/ Kramar från mig Theres


Inga kommentarer: