fredag 27 februari 2015

Köper byter säljer...

Älskar verkligen tanken att sälja och återvinna det man inte använder och behöver. Känns så rätt att någon annan kan få användning för det gamla som många kanske slänger.

Via fb har vi i min stad en köp och sälj grupp, där man kan lägga ut allt möjligt och sälja. Försöker rensa över allt i huset som bara svämmar över med saker( allt från kläder,möbler,inredningssaker.m.m) Har lagt ut massor med saker och sparat pengarna till något annat jag vill köpa.

För en vecka sen kom denna fina gamla byrån ut på den sidan och jag kunde verkligen inte motstå den. Blev budgivning och jag hade turen att få den. Kändes helt rätt att ta en del av pengarna jag sålt andra saker av och byta till den.

Min känsla var att den skulle bli svart, men för tillfället kunde jag verkligen inte måla över denna gamla fina byrån i orginal, så den fick flytta in i hallen som den var.

Önskar alla en fin fredag/ Kraaam Theres

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fin byrå..jag gör också så, säljer och köper nytt..Kraaam Anette

Anonym sa...

Ja, så fin som den är, behöver den inte målas. Gillar också att köpa, byta sälja. Och skänka blir det med, förstås.
Fin och trevlig blogg. Brukar kika in hos dig.