onsdag 27 maj 2015

Otäck verklighet...

Fick denna lite otäcka bild av min kära svärmor för någon vecka sedan. Och den känns så rätt för mig, och kanske beskriver hur min rygg mår.

Förrutom att jag är stelopererad i hela bröst ryggen så har jag även fått diagnosen fibromyalgia, tackar verkligen min fina kusin som även hon har samma sjukdom och fått mig att söka för detta.

Känns som jag har en rygg som inte bär mig vissa dagar, humöret är inte på topp känner sig deprimerad trött, sover inte mer än 3 timmar på nätterna och inget hjäper.

Men denna bild känns så rätt och för första gången när jag visar den för nära och kära så kanske någon förstår mig. Är inte den som gnäller över ryggen och brukar prata utåt om detta men bilden talar verkligen för sig själv.

Kram Theres


Inga kommentarer: