fredag 25 december 2015

Julklappar...

Tänk att ju äldre man blir så önskar man sig inte så många julklappar och framför allt kräver inte heller så många. Av min kära man önskade jag mig en vit Odd molly kofta, så fin och redan en favorit, passar året om. Älskar odd molly koftor i olika modeller och färger, han vet verkligen hur han kan göra sin fru glad:)

Åh dom små detaljerna på deras koftor är så fina, och på denna även en spetskant baktill.

Vit keramik från Vitanyanser (monica johansson) gör en extra glad från mor och far. Finns nog ingen finare keramik och stilren som passar över allt.
Bakbok och en egen målar bok från systrarna måste provas.

Och ett par nya av mina favorit örhängen som jag haft sedan tidigare men tyvärr nött ut fick jag av mannen och barnen.

Kram Theres

Inga kommentarer: