tisdag 29 december 2015

Snart nytt år...

Sista dagarna på 2015, inte många dagar kvar innan det blir ett nytt år igen. Tänk att tiden bara flyger fram, vips är det jul, påsk,midsommar,höst och jul igen. Hinner inte riktigt med i svängarna, men det är väl så det är när man blir äldre.

Älskar vitt porslin, helst gammalt men ett litet tips är små spillkum som finns på lagerhaus som jag själv använder bla till ljusfat ovan(så fina).

Nu blir det att kolla runt lite efter nyårsmenyer och börja planera vad vi ska laga för god mat i år.

Kram Theres

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Jaaa nu rusar tiden, jisses alltså,,,redan 6 år sen du och jag tog en fika på Lilla Marie då jag började på Dressmann och var en vecka i Skellefteå...jag var såå glad att du kom och fikade med mig då !! Kraaaam Anette