torsdag 28 juli 2016

Ont i mamma hjärtat...

Underbar sommar dag och alla mina barn samlade...älskar när vi är alla tillsammans ska liksom bara vara så.


Gör så ont i mamma hjärtat när jag nu måste börja vänja mig med att killarna är stora och är bara till låns. Känns inte ok. I sommar har det varit en annorlunda sommar, våran älskade först födda son. Världens bästa kille, har kommit och gått till stugan. Och när man har 35 mil hemifrån till stugan så kan man inte bara åka ut över kvällen när man sommarjobbar nästan hela sommaren.
Men några underbara dagar fick han ledigt och tog tåget ner till mamma:) känner mig inte hel när han är borta, gråter nästan inombords. Kan erkänna att han och jag har ett band som är så speciellt, vi läser av varandra som tvillingar ibland. Ser när den andra mår dåligt, när det är något som tynger en mm. Och då till på köpet är han inte med mig hela tiden under våra veckor i stugan. 

Stor och liten som älskar varandra fast det är 8 år emellan, blir många kramar när dom träffas. Och spex på bryggan när bröderna gör upp om snyggaste och störst muskler.


En mysig middag på restaurang innan alla skildes åt igen.


Älskar dig min son snart är vi åter hemma hos dig, räknar dagarna.

Kram Mamma

Inga kommentarer: